6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40984
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1606
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهرستان بافق

دانلود تحقیق درمورد شهرستان بافق

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شهرستان بافق

با دانلود تحقیق در مورد شهرستان بافق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهرستان بافق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهرستان بافق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهرستان بافق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل 1

موقعيت جغرافيايي و آب و هوايي

ارتفاع شهرستان بافق از سطح دريا 1035 متر ـ ‌طول جغرافيايي  شرقي ـ ‌عرض جغرافيايي  شمالي معادن سنگ آهن چغارت، ماسه چاهون و اسفوردي در استان يزد ـ شهرستان بافق واقع شده است اين شهرستان در مسير راه آهن سراسري تهران ـ‌ بندرعباس قرار گرفته و با انشعابي به كرمان نيز متصل است كه در آينده از طريق طبس به مشهد نيز متصل خواهد شد. طرح توسعه مجتمع معدني سنگ آهن چغارت در فاصله 10 كيلومتري شهرستان بافق در مجاورت معدن سنگ آهن چغارت واقع شده است. معدن سه چاهون در 47 كيلومتري شمال شرقي بافق و 35 كيلومتري معدن چغارت قرار دارد.

در طول سال بين 47 درجه و 7 درجه متغيير است. ميزان بارندگي كم و بطور متوسط در سال 7/5 ميلي‌متر مي‌باشد ارتفاع اوليه توده چغارت 1286 متر از سطح دريا و 150 متر از سطح منطقه اطراف بوده است.

گسل پشت بادام: گسل‌ها و فاز كوهزايي منطقه

اين گسل به همراه گسل چاپدوني را بايد از قديمي‌ترين گسل‌هاي ايران دانست. زيرا زمين‌هاي پركامبرين ايران مركزي را قطع مي‌كند و رسوبات اينفراكامبرين و پالئوزويك و پالئوزوئيك در طرفين آنها وضعيت يا ضخامت متفاوتي دارند. حقي‌پور (1974) آنها را گسل‌هاي اصلي منطقه بافق ـ بيابانك دانسته و به نظر وي در اثر حركات آسنتيك ايجاد شده، در دوره‌هاي بعدي در ايجاد هورست و گرابنهاي ايران مركزي نقش مهمي داشته اند. به علاوه نامبرده منطقه بافق ـ ‌بيابانك را بوسيله همين گسل‌ها به زون‌هاي كوچكتر تقسيم كرده است. (وي مناطق واقع در شرق گسل پشت بادام را به نام زون (1)‌ يا زون شرقي، و در حد بين گسل پشت بادام و چاپدوني به نام زون (2)‌ يا زون مركزي، و زمين‌هاي واقع در قسمت‌هاي غرب گسل چاپدوني، به نام زون (3) ‌يا زون غربي ناميده است.) حقي‌پور (1974) عقيده دارد كه كاني‌سازي آهن در طول گسل‌هاي شمالي ـ جنوبي اين منطقه صورت گرفته است. با توجه به سن كانسارهاي آهن بافي (اينفراكامبرين )، بايد قبول كنيم كه شكستگيهاي شمالي ـ جنوبي منطقه بافق، لااقل از انفراكامبرين وجود داشته است.

به عقده بربريان و كينگ (1981) و بربريان (1980) مجموعه‌هاي پركامبرين پشت بادام و چاپدوني ممكن است نشانه‌اي از پوسته كالكوآلكالن جزاير قوسي پركامبرين بوده و شكل نوارهاي كوهستاني هلالي شكل شرق ايران مركزي، و گسل‌هاي آن ممكن است به علت يك طرح اوليه نوارهاي قوسي پركامبرين اين منطقه است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر