10,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41629
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1479
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برق صنعتی

دانلود تحقیق درمورد برق صنعتی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد برق صنعتی

با دانلود تحقیق در مورد برق صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برق صنعتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برق صنعتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برق صنعتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

خمكنهاي ورقكاري:

ظرفيت كارگاههاي ورقكاري اغلب به توان خمكاري ورق در آنها بستگي دارد . به عبارت ديگر اندازه و پيچيدگي كارهايي كه هر كار گاهي مي تواند انجام دهد به توانايي دستگاه خمكاري آن كارگاه بستگي دارد. اگر تنها دستگاه خمكاري شما درزبند دستي باشد ، واضح است كه فقط قادر به انجام كارهاي محدودي خواهيد بود كه تنها به ساده ترين عمليات خمكاري نياز دارند. تقريباً همه كارگاههاي ورقكاري حداقل يك همكن ورقكاري دارند. به اين دستگاه گاهي ماشين هم يا ورق تاكن هم گفته مي شود. كلمه تاكن مناسبتر است زيرا اين كلمه دقيقاً مشخص مي كند كه دستگاه چه به سر ورق مي آورد. در واقع دستگاه ورق را با استفاده از نيروي مكانيكي در طول خطي تعيين شده تا مي كند. به كمك اين دستگاه مي توان قطعات بسيار متنوعي اعم از ساده و پيچيده ساخت . خمكنهاي ورقكاري در اندازه ها و ظرفيتهاي خمكاري متنوعي ساخته مي شوند . ظرفيت خمكاري بالاترين ضخامت و عرضي است كه دستگاه مي تواند خم كند. ظرفيت خمكن معمولاً با برچسبي بر روي آن مشخص مي شود. همواره هنگام خمكاري به اين اطلاعات توجه كنيد با مبادا از ظرفيت دستگاه تجاوز نماييد و باعث خرابي دستگاه شويد.

 

اجزاي خمكن :

خمكن ورقكاري از چند قطعه ساخته شده و به سادگي كار مي كند. اجزاي اصلي خمكن تير بالايي و تير پاييني هستند. تير بالايي بالا و پايين مي رود تا بتوانيد ورق را براي خمكاري در دستگاه قرار دهيد. وقتي ئرق در دستگا قرار گرفت تير بالايي محكم با چفت به آن بسته مي شود. تير پاييني ثابت است و همچون يك پايدار ساز براي اطمينان از خمكاري دقيق عمل مي كند. قسمت اصلي ديگر پيشبنداست . اين قسمت به تير پاييني متصل است. در واقع خمكاري توسط اين قسمت انجام مي شود. با بالا كشيده شده پيشبند اين قسمت به ورق مي چسبد و با فشار آن را خم مي كند.

بيشتر خمكنهاي ورقكاري دستي اند، اما بعضي از بآنها هم با نيروي باد كار مي كنند. از اين نوع خمكنها بيشتر در خطوط توليد استفاده مي شود. خمكني كه اغلب به كار مي رود مجهز به اهرمي دستي است. در همان سمت وزنه تعادلي نيز قرار دارد. با بالا بردن اهرم وزنه تعادل به پايين حركت مي كند و عمل خمكاري يكنواخت و آسان و با مقاومت كم صورت مي گيرد.

 

انواع خمكن

خمكن مستقيم :

اين اولين نوع از سه نوع رايج خمكمهاي ورقكاري است . اين خمكن تنها مي تواند خمهاي موازي هم ايجاد كند. بنابراين كاربرد آن در كارگاههاي بزرگ ورقكاري محدود است . اين خمكن مي تواند ورق را به بصورت نبشي و ناوداني هم كند يا لبه ورق را به طور كامل يا نزديك به كامل تا كند. قطعات خودروهاي سفارشي يا هواپيما عموماً پيچيده تر از اين است.

خمكن انگشتي:

 كارآيي اين خمكن از خمكن مستقيم بيشتر است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر