9,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41817
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2603

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آسيب های واليبال

دانلود تحقیق درمورد آسيب های واليبال

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد آسيب های واليبال

با دانلود تحقیق در مورد آسيب های واليبال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آسيب های واليبال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آسيب های واليبال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آسيب های واليبال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

ورزش واليبال:

يك ورزش جمعی محبوب با بيش از 800 ميليون علافمند در جهان ، پرطرفدارترين ورزش در جهان است که بازيكنان در هر سطح مهارت از آن لذت می برند. از 1895 در آمريكا توسط ويليام جی مورگان ابداع گرديد. از 1966 در دو زمين بازی شکل گرفت.

آسيب ديدگي و يا صدمه ديدنبه هنگامتمرين و مسابقات جزو جدا نشدنی ورزش بوده و ورزشکاران بطور خاص و افراد عاديدر سنين مختلف بطور عمومی بايد نکات متعددي را در دستور کار خود براي انجام نرمش و يا تمرين و مسابقه در نظر گيرندکارشناسانعلمپزشکي ورزشي معتقدند بايد دستورات تمريني متفاوتي را با توجه به سنو جنس افراد البته با توجه بهنوعورزش در نظر گرفت. بعنوان مثالدر افراد سنينپايينهمچوناطفالو نوجوانانگرمکردنکافيقبلاز انجامحرکاتورزشي‌‌عدموادار کردنبهانجامتمرينسختو بيشاز حدعدم انجامتمريناتورزشيکهدر آنزانوها بهطرفينبيشاز حد کشيدهشود، انجامحرکاتکششيبرايگرمکردنبدنبخصوصبر رويتاندونآشيلو عضلاتپشتراناز اهميتبسياريبرخوردار است .‌‌‌‌‌‌‌‌از طرفييکياز روشهايغلط کارهايتمرينيو يا حرکاتورزشيآنستکهپساز پايانکار افراد به گوشهاييرفتهو بهاستراحتمي پردازند و ايندر حالياستکهانجامحرکات ورزشيبرايسردکردنبدنپساز تمريناتسنگينلازماست . همچنين

9,000 تومان