7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41839
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1839

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلاینده های محیط زیست

دانلود تحقیق درمورد آلاینده های محیط زیست

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد آلاینده های محیط زیست

با دانلود تحقیق در مورد آلاینده های محیط زیست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلاینده های محیط زیست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلاینده های محیط زیست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلاینده های محیط زیست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

آشنایی با یکی از آلاینده های محیط زیست

آرسنیک     Arsenic

فلزی است خاکستری رنگ و متبلور-عدداتمی آن 33- جرم اتمی92/47گرم- نقطه ذوب718 درجه سانتیگراد و خواص شیمیایی آن شبیه فسفر است.چهار ظرفیت -3_صفر_+3_+5 می تواند داشته باشد.

میزان تولید  جهانی آرسنیک حدود  یکصد هزار تن در سال است  که به شکل تری اکسیدآرسنیک استفاده می شودوبخشی نیز در تولید آلیاژسربومس استفاده میشود.بیشتر از 80%  تری اکسید آرسنیک در کشاورزی به عنوان   حشره کش- علف کش-  قارچ کش- جلبک کش  و  شستشوی گوسفند و مواد محافظ پشم و رنگرزی و ریشه کن کردن کرم نواری درگوسفند و گاو استفاده میشود.

 آرسنیک به طور طبیعی به صورت سولفیدوسولفیدهای مرکب از آهن- نیکل و کبالت یافت میشود.آرسنیک در اکوسیستم های  آبی از منابع  کشاورزی مانند علف کشهایآلی ویا از طریق سخت های فسیلی و صنعتی ناشی میشود.

عمده ترین ترکیبات معدنی شامل تری اکسید و آرسنات های کلسیم- مسسرب -  سدیم  و پتاسیم  است که اکثرا به عنوان حشره کش- آفت کش وجلبک کش  استفاده  شده است.  تری اکسید  آرسنیک  در خاک های  کم حاصل -  آرسنیت سدیم  برای کنترل علف های هرز- آرسنات کلسیم درمزارع  تنباکو و کتان  برای از بین بردن  شپشک پنبه  و دیگر حشراتاستفاده میشود. آرسنات سرب برای کنترل آفت حشرات در درختان میوه

به کار می رود.

نیمه عمر بیولوژیک آرسنیت  30 ساعت و آرسنات  1/2 روز می باشد.سمیت آرسنیت  بیشتر از آرسنات است. مهم ترین  ترکیبات آرسنیک درمحیط های آبی  به ترتیب فراوانی  مونومتیل آرسنیک -  آرسنیک (III) وآرسنیت   (V)  و  دی متیل آرسنیک  می باشند.  آرسنیک  می تواند از طریق آ ب- غذا ومتابولیسم سایر موارد جذب شود.

آرسنیک در محیط زیست محیط

ترکیبات  آرسنیک  به  صورت  گسترده ای  در طبیعت  پراکنده  هستند.آرسنیت 3  ظرفیتی به عنوان محصول جانبی  ذوب مس-  سرب و نیکلتولید میشود.ترکیبات  دی متیل آرسنیک  اغلب در محیط های آبی  یافت می شودو بیشتر در بدن ماهی ها تجمع می یابد.میانگین آرسنیک روزانه جذب شده از تمام غذاها 30 میلی گرم تخمین زده می شود که با مصرف بالای ماهی-لابسترودیگر غذاهای دریایی این مقدار افزایش می یابد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر