7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45749
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1080

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ژاپن

دانلود تحقیق درمورد ژاپن

0 1.1k
دانلود تحقیق درمورد ژاپن

با دانلود تحقیق در مورد ژاپن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ژاپن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ژاپن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ژاپن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

گردشگری

ژاپن با 340 هزار گردشگر، رده دهم فهرست گردشگرانی را که هر ساله از انگلیس دیدار می کنند، به خود ا ختصاص داده است. این در حالی  است که از سال 1989 شمار ژاپنی هایی که به انگلیس سفر می کردند به شدت کاهش یافته، اما تازه ترین  آمارها حاکی از افزایش 30 درصدی این گردشگران دارد .در سال گذشته هر گردشگر ژاپنی به طور متوسط 871 پوند برای انگلیسی ها سود داشت و زمانی که این رقم را با متوسط جهانی 476 پوندی این نرخ مقایسه می کنیم،  اهمیت گردشگران ژاپنی برای دولت انگلیس پر معناتر می شود.

به واسطه رایزنی های سفارت انگلیس در ژاپن، به اعضای تجارت گردشگری این کشور اجازه داده خواهد شد تا به تور مستقیم با تورگردانان ژاپنی در ارتباط باشند. از سویی دیگر شرکت « ویزا اینتر نشنال» همگام با دو غول هواپیمایی های جهان ،«آل نیپون» و «استار آلیانس» در تلاش است تا وجهه  بین المللی گردشگری ژاپن را بهبود بخشد و این در حالی است که از وزارت عمران و ترابری این کشور این خبر می رسدکه این سازمان از هیچ کمکی دریغ نورزیده و با این شرکت ها همکاری نزدیکی خواهند داشت. هواپیمایی«استار آلیانس» که 15  هواپیمایی برتر  دنیا، از جمله هواپیمایی لوفتانزای آلمان و هواپیمایی بین المللی تایلند را تحت پوشش داشته و 14 هزار پرواز روزانه در 133 کشور ترتیب می دهد،با هدف گسترش گردشگری ژاپن «ژاپن ایرپس» را راه اندازی کرد که این هواپیمایی هم اکنون توسط «آل نیپیون ایر ویز» اداره می شود. از سوی دیگر و همانند تسهیلات خطوط راه آهن ژاپن، این هواپیمایی ها برای پروازهای داخل این کشور تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند، به طوری که ژاپنی ها با تنها 11 هزار ین  می توانند به هر جای کشور سفر کنند. این شرکت به منظور ارا ئه تسهیلات ویژه در داخل ژاپن، حوزه کارخود را تا نقاط دور دست این کشور گسترش می دهد و پیش بینی ها را بر این اساس نهاده است که تا سال 2010 میلادی، شمار گزدشگران داخلی این کشور به 10 میلیون   نفر برسد. چرا که دارندگان این کارت ها بیشتر تمایل به خرج کردن دارند تا پول به حساب ریختن و این به معنی جاری شدن حجم قابل توجهی سرمایه به سمت ژاپن است، به طوری که در سال های پیشین، گردشگران خارجی با این کارت ها 156 میلیارد ین به ژاپن وارد کردند.از سوی دیگر، به دنبال توفیق سازمان ویزا در دیگر کشورهای آسیایی، این شرکت بین المللی قصد دارد تا تعداد کارت های خود را به 3/1 میلیارد برساند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر