8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46238
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1383

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ماليات

دانلود تحقیق درمورد ماليات

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد ماليات

با دانلود تحقیق در مورد ماليات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ماليات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ماليات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ماليات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسي تطبيقي نرخهاي ماليات بر درآمد اشخاص حقيقي :

به منظور ايجاد يك سيستم پوياي اقتصادي و در جهت مقابله با پيچيدگيهاي نظام اقتصادي و تحولات نوين در نظام بازرگاني جهاني ، مسئولان سياسي و اقتصادي ممالك جهان در پايان جنگ جهاني دوم برآن شدند تا در جهت اصلاح اهرمهاي تنظيم كننده سياستهاي اقتصادي ، تلاشهاي جديدي را آغاز كنند. آنان دريافتند كه يكي از مهمترين مكانيسمهاي تنظيم كننده فعاليتهاي بازار ، ابزار مالي است كه در صورت استفاده بهينه از آن ، در مناسبات اقتصادي و روابط بين الملي ، مي توان جايگاه مطمئن و مستحكمي را پايه ريزي كرد.

طي سالهاي پس از جنگ جهاني دوم ، كشورهاي پيشرفته امروز كه نياز به باز سازي اركان اقتصادي را كاملاً درك كرده بودند ،به اصلاح ساختارهاي اقتصادي خود تحقق بخشيدند از جمله خط مشيهاي اصلاحي ، اصلاح نظام مالياتي اين كشورها بود. اين تحولات طي سالهاي متمادي روندي تكاملي يافت و اكنون آنان به مرحله اي رسيدند كه ضمن توفيق در دست يابي به توزيع عادلانه‌تر درآمد ، با وجود تنوع فعاليتهاي اقتصادي در كشورهاي با جمعيتهاي ميليوني خود، به سهولت در شناسايي و كشف منابع درآمدي موفق مي باشند.

درحال حاضر نظامهاي پيشرفته مالياتي اين كشورها با استفاده از تكنولوژي
 (‌ دانش فني ) برتر الكترونيكي و نظام پردازش اطلاعات ، قادر مي باشند تا حد ظرفيتهاي با لقوه موجود پيش روند . درچنين نظامهاي مجهز به اطلاعات مكانيكي با اتكا به روش خود تشخيصي راه اعمال نفوذ و رويه هاي متعدد تشخيص ، مسدود بوده و رويه هاي اجرايي يكساني در مورد همه ي اشخاص اعمال مي شود .

وجود نظام اطلاعات مكانيزه با تكنولوژي ( دانش فني ) پيشرفته ، اجراي روش خود تشخيصي را به نحو مطلوب ممكن ساخته است .

اين تحول در نظام مالياتي كشورهاي پيشرفته يكي از مهمترين دستاوردهاي تكنيكي و استراتژيكي ( راهبردي ) جديد اطلاعاتي بوده كه توانسته است ساختار مطمئن وبا ثباتي از نظام مالياتي را به وجود آورد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر