8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47455
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2049

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روانشناسي در ورزش

دانلود تحقیق درمورد روانشناسي در ورزش

0 2k
دانلود تحقیق درمورد روانشناسي در ورزش

با دانلود تحقیق در مورد روانشناسي در ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روانشناسي در ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روانشناسي در ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روانشناسي در ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

در روانشناسي ورزشي مراحل رواني و روحي استعمال‌ ميشود که به ما راهنمايي و مجموعه دستورالعمل قابل لمس ارائه ميدهد که چطور ما در موقعيتهاي رقابتي و مسابقه بهترين استراتژيهاي روحي را به دست بياريم. ما در اين بخش در طول زمان در بخش هاي مختلف به مربي هايي که رسيدگي به ورزشکنان ميکنند تکنيکهايي را آموزش ميدهيم که بتوانند با کمک اين علم تيم ها و ورزشکنان تکي را آموزش و تمرين دهند. استراتژيهاي ارطباتي ويژه ورزش کاران و متخصصين را به طور ظاهري تدريس ميدهد
روانشناس ورزشي نه فقط براي يک مسابقه تعليم ميدهد بلکه براي همه موقعيتها و خواستهاي زندگي هيجان و استرس در ورزش و رفع آن با ورزش.
در دنياي امروز دانستن راه و روش زندگي و پيشرفت عملاً بدون استرس امكان پذير نيست و در بين جوامع بشر بصورت قانون درآمده است.

ترس و هيجان استرس
آيا استرس منفي ، مثبت ، يا هر دو آن است؟ ترس و هيجان و استرس چه معني در يک مسابقه ورزشي دارد؟

نقش ورزش درسلامت روان.
بسيار سخن و حديث از تأثير و اهميت تربيت بدني و ورزش بر ابعاد مختلف رشدي چون جسم و روان شنيده ايم يا خوانده ايم.

جادوي موسيقي در ورزش.
تحقيقات بسياري در زمينه بررسي اثرات موسيقي بر ورزش و تمرينات بدني صورت گرفته كه اين مقاله به برخي از مهم ترين آنها اشاره دارد و توصيه هايي را جهت استفاده مؤثر از اثرات روح بخش موسيقي ارائه خواهد داد.

روان‌شناسی ورزش

1- روان‌شناسی ورزش چیست؟
روان‌شناسی ورزش، محدوده‌ای از موضوعات شامل «انگیزه پایداری و موفقیت، ملاحظات روان‌شناختی در صدمات ورزشی و توان‌بخشی، روش‌های مشاوره با ورزشکاران، ارزیابی استعدادها، پیگیری تمرینات، خودباوری برای موفقیت، مهارت ورزشی، ورزش جوانان و روش‌های بالا بردن کارایی و خود تنظیمی» را در بر می‌گیرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر