5,000 تومان
  • فروشنده : لقمان حکیم

  • کد فایل : 51157
  • فرمت فایل دانلودی : .pptx
  • تعداد مشاهده : 1573
  • تعداد صفحات : 33

آخرین فایل ها

- بیشتر -

پاورپوینت آموزش علوم دوم دبستان، درس11: من رشد می کنم

دانش آموزان در سال گذشته با کارهایی که برای سالم ماندن و رشد کردن لازم است، آشنا شده‌اند. در این درس آنان دوره‌های زندگی را که انسان در طول عمر خود پشت سر می‌گذارد، مرور و دوره‌ای را که خود در آن قرار دارند، مشخص می‌کنند. با جمع آوری اطلاعات و تغ...

0 1.6k
پاورپوینت آموزش علوم دوم دبستان، درس11: من رشد می کنم
دانش آموزان در سال گذشته با کارهایی که برای سالم ماندن و رشد کردن لازم است، آشنا شده‌اند. در این درس آنان دوره‌های زندگی را که انسان در طول عمر خود پشت سر می‌گذارد، مرور و دوره‌ای را که خود در آن قرار دارند، مشخص می‌کنند.

با جمع آوری اطلاعات و تغییرات بدنی؛ توانایی‌های خود را با وقتی که کوچک تر بودند، مقایسه می‌کنند؛ قد و وزن خود را اندازه گیری می‌کنند و با زمان تولد خود مقایسه می‌کنند؛ دندان‌های خود را مشاهده و دندان‌های شیری و همیشگی را می‌شمارند.

در این قسمت، پاورپوینت نکات و سوالات درس مذکور(به همراه پاسخ آن) در 33 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.

 قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.

اهداف درس:

✅ برخی ازتغییرات بدن خود، توانایی‌های حاصل از رشد و نیاز‌های مربوط به آن از تولد تا هشت سالگی خودشان را بیان کنند.
✅ تغییرات حاصل از رشد بدن و توانایی‌های جدید خود در آینده را به درستی پیش بینی و راه‌هایی برای رسیدن به رشد مطلوب را گزارش کنند.

5,000 تومان