7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51733
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1424

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شغل

دانلود تحقیق درمورد شغل

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد شغل

با دانلود تحقیق در مورد شغل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شغل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شغل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شغل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

شغل غيبت و چرخش شغلي پايين كاركناني كه طرح شغلي خوبي دارند با انجام كار خود احساس خوشحالي مي كنند زيرا از لحاظ دروني ارضا مي‌شوند . ( ايران نژاد پاريزي ، 1380 ، 59-58 ) .

طراحي شغل :‌

طراحي شغل ، عبارت از فرآيند تطبيق ويژگيهاي شغل و مهارتها با علتيق كاركنان است يكي از مدلهاي متداول طراحي اشاره دارد به اينكه ابعاد شغلي موجب مي شود تا كاركنان واكنشهاي خاصي راكه (حالات) روانشناختي ناميده مي شود تجريه كنند ، اين عكس العمل هاي روانشناختي نيز نتايج كاري و شخصي معيني را ارائه مي دهند شكل 4-2 رابطه بين ابعاد اصلي شغل ۀ حالات روانشناختي حاصل از آن نتابج شخصي و كاري  نشان مي دهد .  ( ايران نژاد پاريزي ، 1380،58)

بنابراين روشهاي مختلفي جهت ايجاد انگيزش از طريق طراحي شغل وجود دارد كه عبارتند  :

غناي شغلي گسترش شغلي ، گردش غلي مدل خصوصيات ويژه شغل و مهندسي شغل .    

 

شكل 4-2 : طراحي مشاغل با انگيزش بالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( ايران نژاد پاريزي 1380‌، صفحه 61 )


غناي شغلي :

غناي شغلي به مورد اطلاق مي شود كه كارها با وظايف افراد در سازمان از نظر عمومي بسط و گسترش يابد ، غني سازي شغل باعث مي شود كه فرد در آينده برنامه ريزي ، اجرا و ارزيابي كارهايش نقش بيشتري ايفا كند در سازماني كه برنامه سازي شغل به اجرا درآيد كاركنان مي توانند فعاليت و يا كاري را به صورت كامل انجام دهند ، آنان از آزادي عمل ، خود مختاري و استقلال بيشتري برخورداغر مي شوند مسئوليتهايشان افزايش مي يابد ، در نتيجه فعاليت بازخرد مي شود و افراد مي‌تواتند كارهاي خود را ارزيابي و اشتباهات را اصلاح وعملكرد  بهبود بخشند نوع تغييراتي كه ر كارها باد انجام شود تا باعث افزايش انگيزه كاركنان گردد . در (شكل 5-2 ارائه گرديده است )

گسترش شغلي :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر