6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51740
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1384

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صنعت دامپروري

دانلود تحقیق درمورد صنعت دامپروري

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد صنعت دامپروري

با دانلود تحقیق در مورد صنعت دامپروري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صنعت دامپروري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صنعت دامپروري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صنعت دامپروري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

رشته اي که درک آن براي بسياري از شهرشينان دشوار است گر چه هر روز با محصولات لبني سر و کار دارند اما منشاء آن کمتر در ذهنشان نقش مي بندد .براي تامين نيروي انساني متعهد و متخصص در رشته دامپروري و به منظور نيل به خودکفايي در تهيه پروتئين حيواني مورد نياز لازم است که متخصصيني تربيت شوند که بتوانند با استفاده از دانش و تجربيات خود توليد اقتصادي محصولات دامي را بطور علمي امکان پذير و از امکانات موجود کشور حداکثر استفاده را در جهت توليد اين محصولات نموده و در امور تحقيقات آموزش و برنامه ريزي دامپروري خدمت نمايند.

تعريف و هدف

مطالعه و بررسي در زمينه غذا و تغذيه دام ، اصلاح نژاد و بالابردن توليد اقتصادي با استفاده از اصول بهداشت و مديريت در پرورش دام و نگهداري محصولات دامي رشته اي از علوم کشاورزي را تشکيل ميدهد که تحت عنوان دامپروري ناميده مي شود.
هدف از ايجاد دوره کارشناسي در رشته دامپروري تربيت افراديست که بتوانند به عنوان کارشناس در زمينه هاي مختلف توليد ، برنامه ريزي منطقه اي و مطالعاتي و همچنين به صورت مربي در دبيرستانهاي کشاورزي و به عنوان مجري تحقيقات کشاورزي و يا به عنوان مدير و مجري واحدهاي توليدي دولتي و خصوصي بخش کشاورزي منشا خدمت باشند.

طول دوره و شکل نظام :

براساس آئين نامه آموزشي دوره کارشناسي مصوب ستاد انقلاب فرهنگي طول دوره کارشناسي دامپروري چهار سال است .
دانشجويان بطور متوسط قادر خواهند بود که اين دوره را در مدت مذکور بگذرانند ، حداکثر مدت مجاز تحصيلات اين دوره شش سال است.
هر سال تحصيلي شامل دونيمسال ميباشد و در هر نيمسال 17 هفته کامل آموزشي وجود دارد.
نظام آموزشي اين دوره واحدي است و براي هر واحد درس نظري در هر نيمسال 17 ساعت آموزش کلاسيک در نظر گرفته شده است.

تعداد واحدهاي درسي :

تعداد کل واحدهاي درسي دوره کارشناسي 146 واحد است به شرح زير :

  • دروس عمومي 23واحد
  • دروس پايه 33واحد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر