30,000 تومان
  • فروشنده : eybook

  • کد فایل : 5602
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 24606
  • تعداد فروش: 371
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

متن سخنرانی مدیر مدرسه در جلسه انجمن اولیا

متن سخنرانی مدیر مدرسه در جلسه انجمن اولیا

0 24.6k
متن سخنرانی مدیر مدرسه در جلسه انجمن اولیا

دانلودمتن سخنرانی مدیر مدرسه و مجری در جلسه انجمن اولیا و مربیان
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد فایل ها 3 عدد تعداد
صفحات متن مدیر 3 عدد
تعداد صفحات متن مجری 8 صفحه
شرح خلاصه فایل

ای کامل سخنرانی توضیحات جامع در مورد سخنرانی و نحوه ی اجرای جلسه به همراه رای گیری و اتمام جلسه ذکر گردیده است این فایل ویژه مدیرانیست که میخواهند با برنامه منظم جلسه ای موفق و پر بار داشته باشند تا دغدغه و استرس کاری آنان به هنگام روز جلسه به صفر برسد و با اطمینان و اعتماد بنفس بالا حاضر گردند

محتویات پکیج انجمن اولیا و مربیان سال 1401-1402 در یک پوشه زیپ با 20 درصد تخفیف
 

  • متن سخنرانی مدیر و مجری در 12 صفحه با فرمت word
  • صورت جلسات (10 کاربرگ با فرمت word و  pdf)
  • صورت جلسه برگزاری انتخابات انجمن اولیا
  • جدول زمان بندی برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان
  • گزارش برگزاری جلسه عمومی انجمن اولیا و مربیان با فرمت word و  pdf )
  • سایر محتواها (تعرفه انتخابات , دعوت نامه انتخابات , لوح تقدیر انجمن)

سخنرانی و سخنوری درست دغدغه هر معلم و مدیری است به خصوص اگر تجربه ای نداشته باشید ! ، که اگر تجربه این کار را نداشته باشید ممکن است در هنگام سخنرانی به مشکل بر بخورید و مشکلاتی در آینده برای‌تان پیش بیاید ، اما اگر مدیر یا معلم مدرسه‌ای هستید و تجربه سخنرانی در جلسه انجمن اولیا و مربیان در مدرسه را دارید هم حتما متن این فایل سخنرانی را مطالعه کنید تا نتیجه سخنرانی بهتر و عملکرد خوبی داشته باشید. در این فایل ضمن متن های کامل سخنرانی توضیحات جامع در مورد شروع جلسه با شعر ، نحوه ی اجرای جلسه به همراه رای گیری ، تقدیر و تشکر  و اتمام جلسه به صورت کامل آمده است این فایل ویژه مدیرانی می باشدکه می خواهند با برنامه منظم جلسه ای موفق و پر بار داشته باشند تا دغدغه و استرس کاری آنان به هنگام روز جلسه به صفر برسد و با اطمینان و اعتماد بنفس بالا حاضر گردند ، البته این فایل ورد متن سخنرانی در جلسه به درد دبیران و معلم‌هی عزیز نیز می‌خورد و فرقی ندارد که مدیر هستید یا دبیر ، قطعا این متن به شما کمک می کند که جلسه پرباری داشته باشید و بتوانید منظم و دقیق جلسه را مدیریت کنید .

جلسه اولیا و مربیان

داشتن یک برنامه منسجم و قاعده‌مند در هر جلسه‌ای از الزامات آن جلسه است و جلساتی که در مدارس برگزار می‌شود از این قاعده مستثنی نیست ، جلسه اولیا و مربیان از جلساتی است که هر ساله چندین بار در مدارس برگزار می شود و برای اشنایی دبیران ، مدیران با اولیا دانش آموزان مفید است ، همچنین باعث می شود تا اولیا در وضعیت درسی فرزندان خود آگاه شوند و برای بهتر شدن عملکرد و مدیریت فرزندان خود تلاش کنند ، این جلسه در هر مدرسه در کشور برگزار می شود کی طی آن معلم یا مدیر باید یک سخنرانی خوب داشته باشد از همین رو هم ما متن سخنرانی را آماده کرده ایم تا همکاران گرامی نگرانی کمتری داشته باشند.

جلسه اولیا و مربیان بسیار مهم است و می تواند تاثیر مستقیم و مثبت روی ذهن اولیا راجب مدرسه و آموزش شما بگذارد ، پس لازم است در این جلسه بدرخشید و ما برای تحقق این رویا با ارائه متن سخنرانی جلسه اولیا و مربیان به شما کمک خواهیم کرد.

سخنرانی از اصلی‌ترین شیوه‌های جذب افراد است که باعث اعتماد افراد مختلف جامعه می شود ، در ادامه بخشی از متن را آورده‌ایم که امیدواریم بتواند شما را در اداره جلسه یاری کند:

چند خط از متن سخنرانی بصورت گزدیده

به نام خداوند بخشنده ی مهربان، خداوندی که داده اش نعمت است

و نداده اش حکمت و خواسته اش امتحان.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضار عزیز و محترم،

امیدوارم حالتون خوب باشه و در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید بوده باشید. خیلی خیلی ممنونم که دعوت مارو پذیرفتید و در این جلسه حضور پیدا کردید.

جلسه ای که برای پیشرفت و موفقیت دانش آموزانی که فرزندان شمایند تشکیل شده.دانش آموزانی که اگر شماو معلمان به دادشان نرسید و یاریشان نکنید نخواهند توانست خود را از این مرداب بزرگ نجات دهند. مردابی که به قدری بزرگ و عمیق است که افراد بی تجربه ای مثل آنان بدون کمک شما در آن غرق خواهند شد و زمانی که چشمانشان باز شود خواهند گفت اگر پدرم، اگر مادرم و حتی اگر معلمم به من میگفت دچار این واقعه نمی شدم دریغ از اینکه آنان بارها گفته اند ولی گوش آن ها ناشنواست. پس چه باید کرد؟ آیا باید آن ها را به حال خودشان رها نمود؟ یا اینکه همان صحبت های قبلی را بار ها و بار ها تکرار نمود که هم خود خسته شوید و هم فرزندانتان را از خود دور کنید؟.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام یا ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@) -(ایتا: pdfdocir@)

 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

30,000 تومان