3,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 9291
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1574

آخرین فایل ها

- بیشتر -

گزارش کارورزی 3 کنش پژوهی فردی 2 رشته کارشناسی پیوسته دبیری فیزیک

گزارش کارورزی 3 کنش پژوهی فردی 2 رشته کارشناسی پیوسته دبیری فیزیک

0 1.6k
گزارش کارورزی 3 کنش پژوهی فردی 2 رشته کارشناسی پیوسته دبیری فیزیک

گزارش کارورزی 3 کنش پژوهی فردی 2 رشته کارشناسی پیوسته دبیری فیزیک

فرمت فایل : word

تعداد صفحات فایل : 8 صفحه

مختصری از شرح

الف: بیان مسئله
در این طرح، فصل سوم فیزیک دوم ریاضی، نیروی اصطکاک و کشسانی فنر مورد بررسی و تدریس قرار گرفته است. با توجه به اینکه معلم در حین تدریس، در هر مبحث از انجام آزمایش عملی خودداری می کرد، برخی مطالب به طور کامل در ذهن دانش آموز جا نمی افتاد و برخی ابهامات در ذهن دانش آموز ایجاد می شد. و همچنین دانش آموز نمی توانست مباحث درس را با واقعیت تطبیق دهد. این امر سبب بی رغبتی دانش آموز در یادگیری می شد. با پیشنهاد و هماهنگی با معلم، مبحث نیروی اصطکاک و کشسانی فنر برای بررسی و تدریس انتخاب شد تا با استفاده از روش های تدریس فعال و توجه به عوامل مربوط به رشد ذهنی دانش آموزان تدریس شود.

ب: تحلیل موقعیت تدریس
این طرح برای تدریس در کلاس دوم متوسطه دوم رشته ریاضی مدرسه دخترانه دولتی ولی اله اردشیری پیش بینی شده است ، مدرسه ای که در منطقه ای مناسب قرار گرفته ( خیابان شهید مطهری - بادی اله 9) و از لحاظ امکانات آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی کمتر مشکلی به چشم می آید.
این کلاس دارای 30 دانش آموز دختر می باشد که با توجه به بررسی های انجام شده و پرسش از معلم مربوطه، یادگیری و نظم و انضباط دانش آموزان این کلاس به طور معمول در حد متوسط می باشد .
مبحث مورد نظر برای اولین بار در کلاس تدریس شد و قبل شروع درس برای دانش آموزان با مثال هایی ملموس، کاربرد مبحثی که قرار بر تدریس بود را برای آن ها بیان کردم و برایشان روشن شد.


3,000 تومان