6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 9393
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2558
  • تعداد فروش: 12

آخرین فایل ها

- بیشتر -

گزارش کارورزی 2 راهنمایی و مشاوره

گزارش کارورزی 2 راهنمایی و مشاوره

0 2.6k
گزارش کارورزی 2 راهنمایی و مشاوره

 گزارش کارورزی 2 راهنمایی و مشاوره

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل : 35  صفحه

مختصری از شرح

 

گزارش روز اول:
دربعدازظهریک روز زمستانی در اواخر بهمن ماه آماده برای رفتن به مدرسه ی شهدای شلمچه شدیم ؛
اولین روز از دومین دوره ی کارورزی ما بود و باهماهنگی قبلی که با مدیر مدرسه(سرکارخانم محمدخانی) داشتیم وشیفت عصر حدودساعت13وارد مدرسه شدیم؛ بچه ها در حیاط مدرسه مشغول بازی و ورزش بودند و لباس فرم هایی به رنگ بنفش بر تن کرده بودند . حیاط نسبتا بزرگی بود و درطرف راست حیاط فروشگاه تعاونی و درقسمت چپ آن سرویس بهداشتی دیده می شد. دور تادور حیاط فضای سبز و باغچه ها بودند و درمیان حیاط توروالیبال و دروازه و... گذاشته بودند .
حیاط به تزیینات مزیّن بود . برای رفتن به داخل ساختمان آموزشی دو راه وجودداشت یکی راه پله ها ودیگری راه سراشیبی که ما از راه پله ها به سمت ساختمان آموزشی رفتیم و نزدیک اتاق مدیر شدیم و در زدیم و باایشان و سایر همکاران سلام واحوالپرسی کردیم وایشان نیز به گرمی ما را پذیرفتند و خوشامد گفتند . ما به نمازخانه واقع در طبقه پایین رفتیم ودیدیم که آنجا را به مناسبت یوم الله دهه فجر و میلادحضرت زینب (س) تزیین کرده بودند ؛نمازخانه مجهز به دستگاه ویدیوپرژکتور بود . درنمازخانه کمد دعاها وپانل مناسبت ها وجودداشت . دور تا دور نمازخانه پنجره با پرده های کرم رنگ بود . نمازخانه چهار ستون داشت و زیبا ئتمیز بود.
ماپس از بازدید از نمازخانه به کمک مشاور(خانم ایرانی)و مربی پرورشی (خانم زرندی) رفتیم وجوایزی را که برای بچه ها تهیه کرده بودند را بسته بندی کردیم. سپس دسته ای کاغذ از فرم مشخصات فردی دانش آموزان رادرابتدای سال تحصیلی که شامل مشخصاتی چون ملیت،دین،علایق،...بود را وارد سیستم کامپیوتری کردیم وپس از آن بامشاور مدرسه گفت و گو کردیم . ایشان بیان کردند که مهمترین فعالیت ایشان در اواخرمهرماه که هفته ی بهداشت روانی و اواسط اردیبهشت که هفته ی مشاغل است می باشد . برنامه هایی که دراین راستا تدارک می بینند عبارتنداز دعوت ازسخنران،نمایش کلیپ،بردن بچه ها به گردش واردو... . پس از گفتگوبامشاور ومعاون پرورشی وخداحافظی ازایشان با به صدادرآمدن زنگ مدرسه واتمام ساعت آموزشی با همکاران از مدرسه خارج شدیم .


6,000 تومان