3,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 9395
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2154
  • تعداد فروش: 24

آخرین فایل ها

- بیشتر -

گزارش کارورزی 2 دبیری الهیات ومعارف اسلامی

گزارش کارورزی 2 دبیری الهیات ومعارف اسلامی

0 2.2k
گزارش کارورزی 2 دبیری الهیات ومعارف اسلامی

گزارش کارورزی 2 دبیری الهیات ومعارف اسلامی

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل :  56 صفحه

مختصری از شرح

مقدمه

فعالیت‌های یادگیری، فرصت‌هایی برای کسب تجربیات مستقیم، ارزیابی و بازاندیشی درباره یادگیری است. انواع  فعالیت‌های یادگیری که می‌توان به آن اشاره کرد، عبارتند از: درگیری تحصیلی، مرور مباحث، سنجش آموخته‌ها،  یادگیری مشارکتی، مهارت‌های تفکر، طراحی تکلیف، رفع بدفهمی، رفع عقب ماندگی تحصیلی، و ارزشیابی از آموخته‌های دانش‌آموزان.
که ما در اینجا به طراحی فعالیت یادگیری برای مرور مباحث می پردازیم.
یکی از مهم ترین ارکان برنامه ریزی درست برای موفقیت در امر تحصیلی،مرورمطالب خوانده شده است.یادگرفتن مطالب بدون طی فرآیند یادآوری فایده چندانی ندارد وبدون آن تمام زحمات دانش آموزان ازبین می رود.
در واقع ذهن انسان پس از مطالعه‌ی هر مطلب آن را در خود ثبت می‌کند؛ اما پس از گذشت مدتی، همان مطلب کم کم به نقاط دوری در حافظه منتقل می‌شود. بنابراین برای اینکهدانش آموزهمیشه به مطلبی که مطالعه کرده دسترسی داشته باشد، باید آن را اصطلاحاً دم دست نگه دارد. در دسترس ماندن مطالب تنها با تمرین و تکرار میسر است. تا جایی که اگر تعداد تکرارها به اندازه و منطقی باشد، مطلب برای همیشه در ذهن باقی خواهد ماند. این دقیقاً مثل فرایندی است که برای حفظ کردن یک مفهوم در جعبه‌ی لایتنر اتفاق می‌افتد.
چنان‌چه دانش‌آموزی از ابتدای سال طبق برنامه درس بخواند، این مرور چندباره به او کمک می‌کند که مطالب را همیشه در دسترس در ذهنش داشته باشد؛ اما اگر در آزمونی غفلت کرده می‌تواند این اطمینان را داشته باشد که در برنامه‌ی راهبردی، مرور یک اصل پابرجا و همیشگی است.


3,000 تومان